10 december 2020

Ledenevent & Algemene Ledenvergadering

Welkom!

Donderdag 10 december vindt het volgende ledenevent plaats van 15:15 tot 17:15 uur. Ook zal dan de ALV plaatsvinden. Helaas zullen we ook dit ledenevent elkaar niet fysiek ontmoeten. Gezien de huidige ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben wij besloten ook deze bijeenkomst digitaal te houden.

Inmiddels hebben al meer dan 130 medewerkers van onze lidbedrijven zich aangemeld. We kijken ernaar uit iedereen deze keer online te mogen verwelkomen.

Doe mee in de Yellenge App!

Deze deelnemers hebben inmiddels een e-mail ontvangen met hun inloggegevens voor de Yellenge Event App. Zorg dat je deze app voor het event hebt gedownload en kijk alvast eens rond! De toegangscodes staan in de reeds verstuurde e-mail.

 

Programma

Het programma van de bijeenkomst bestaat uit:

  • Opening en welkomstwoord door Arjan Coppens en André Braakman
  • Uitleg Yellenge App door Marrigje Mesker-Vink
  • Remote oplossingen in coronatijd door Menno Zwetsloot van FST
  • Opening Algemene Leden Vergadering door Arjan Coppens en André Braakman
  • Resultaten FEDA BI Portal en FEDA Kennisbank door Ilse Lagendijk
  • FEDA Next 2021-2023 door André Braakman en Arjan Coppens
  • Financiën door Ron Verleun
  • Rondvraag
  • Afsluiting en borrelmoment in Teams (zie hieronder)

Bekijk hier de uitzending op donderdag 10 december, 15:15 uur

Je kunt deze gemakkelijk bekijken op je computer, tablet of telefoon. Je kunt de uitzending schermvullend maken en op je telefoon de Yellenge App gebruiken. Het gebruik van de Yellenge App leggen we je uit aan het begin van de uitzending.

Meepraten tijdens de uitzending in Teams

Tijdens het event maken we gebruik van event app Yellenge. Daarin heb je de mogelijkheid om vragen te stellen, stellingen te beantwoorden en op andere manieren mee te doen. We gebruiken daarnaast Microsoft Teams voor de borrel en voor deelnemers die in persoon een vraag willen stellen.

Let op: wil je ook inbellen met Teams om bijvoorbeeld in persoon een vraag te stellen? Dan is het het makkelijkste om op je computer in te loggen.

Ga naar de Teams Meeting en stel je vraag live in de uitzending

Hoe werkt dat?
  1. Klik donderdag op de link. Doe dit bij voorkeur een half uur van te voren, zodat je zeker weet dat je beeld en geluid goed werkt.
  2. Zorg dat je geluid uitstaat. Lees hier meer over geluidsinstellingen.
  3. Wil je tijdens de uitzending iets zeggen? Steek dan je hand op in Teams. Lees hier hoe dat moet.
  4. Zorg dat je nooit het geluid van de organisator dempt. 
  5. Wacht met praten tot de verbinding met de studio is gemaakt en een van de sprekers je aanspreekt.
  6. Heb je problemen met Microsoft Teams? Stuur een e-mail naar info@feda.nl. Deze mailbox wordt strak in de gaten gehouden tijdens het event. We zullen proberen je zo snel mogelijk te helpen waar we kunnen.

Enquête FEDA Next

Voor de Algemene Ledenvergadering van 10 december is een enquête uitgezet om te peilen waar alle leden nu staan. De input wordt meegenomen in de FEDA Next werkgroepen en op basis van de input zullen we in 2021 webinars gaan organiseren over relevante onderwerpen.

Onder de inzendingen worden 3 Business Intelligence Quickscans verloot. Op het einde van de enquête kan je aangeven of je hier interesse in hebt.

Ga naar de enquête

Aanmelden

We horen het graag of je aanwezig zult zijn. Aanmelden kan per mail bij onze secretaresse Renate.

Vragen?

Heb je vragen over dit event of andere events van FEDA? Stel ze gerust via communicatie@feda.nl.

Coronadisclaimer

Ook een online event blijft afhankelijk van de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Mocht de situatie in december dusdanig verslechterd zijn waardoor wij ook achter de schermen geen professionele uitzending kunnen maken, dan zal dit ledenevent terug worden gebracht naar de kern, namelijk de statutaire punten.

 

TERUG NAAR HET OVERZICHT